quarta-feira, julho 04, 2007

Just thinking… …



Well, well, well… today, it is one more day as the other days of this week and all the other weeks of the month… and this is the seventh because other six are over and more five will come… at least for those who go on alive… and I’m sad, very sad because I can’t accept to be crazy about someone that always seems to ignore the fact… Isn’t it abnormal? Forget!

I’ve been reading the interview of a friend of mine and I repeat – she a courageous woman and a very good writer. Congratulations Miss Lee!

At first, I wrote for her a few words in a small poem, but today, I’ll try to write a text referring her work and mainly her writing. She’s really a very good writer.



Just thinking …

Bien, bien, bien… aujourd'hui, a lieu plus un jour comme des autres jours de cette semaine et toutes autres semaines du mois… et ceci est le septième parce que d'autres six sont finis et plus cinq viendront… au moins pour ceux qui continue vivant… et je suis triste, très triste parce que je ne peux pas accepter d'être fou au sujet de quelqu'un qui semble toujours ignorer le fait… N'est-il pas anormal? Oubliez!

Je viens de lire l'entrevue d'une amie et il faut que je répète – Elle est une femme courageuse et un auteur très bon. Mlle Lee, reçoit mes félicitations!

Au début, j'ai écrit quelques mots dans une petite poésie, mais aujourd'hui, j'essayerai d'écrire un texte se référant son travail et principalement son écriture. Elle est auteur vraiment très bon. Elle sait traduire fidèlement tout les emotions.


04.07.07

1 Comments:

Blogger jorgeferrorosa said...

A pintura está maravilhosa. Tão bela... ups, deixa respirar... parabéns.

11:25 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home


Free Hit Counter